fredag 13. februar 2009

Dag 13: Syk:(

Våknet og følte meg uggen men dro likevel i barnehagen, noe som ikke fungerte helt bra. Jeg hadde null energi, og måtte bare innse nederlaget ved å gå hjem. Sov og sov, spiste lunsj da de andre kom hjem, og sov litt til. Følte meg etter hvert ganske bra, så ble med da de andre skulle til byen og handle litt. Vi spiste Sambosa og drakk en brus på mr. Discount før vi gikk hjem igjen. Halvveis på tilbakeveien måtte jeg bare løpe, og rakk så vidt hjem før det ble katastrofe! Jeg vet ikke hva det er, men kroppen min vil tydeligvis ikke ha mat i dag… Jeg måtte derfor bare bli hjemme da de andre dro på middagsbesøk hos familien til Emmanuel, noe som garantert er kjempekoselig. Kan ikke noe for at jeg føler meg litt ensom, men håper selvfølgelig de koser seg masse:) Jeg skal se på Madagascar 2 og snakke litt med kjæresten i telefonen etterpå, så satser på en forholdsvis bra kveld ut fra forutsetningene:)

1 kommentar:

  1. Hei Madeleine!
    Stakkars deg, som ble syk da! Håper det går fort over. Dette høres ut som et eventyr!!!! Utrolige opplevelser!
    GOD BEDRING!
    Kjempeklem fra tante K.

    SvarSlett